Herkese merhaba. Lokman hekim akay hastanesi dr.sibel Orcan takipli hastasıyım. Büyük sıkıntım var. Geçen cumartesi günü doktor detaylı ultrasonda bebeğimin kalbinde beyaz nokta gördü. Perinatolog cagirilacak ve bana haber verilecekti. Anne adayı olarak ne kadar evhamlı olabilecegimi anlamışsınızdır. 1 hafta oldu ses soluk yok hala. Bugün aradım 4ten sonra aranacagim söylendi ve tabiki yine yok. Doktor değiştirmek istiyorum ama başka doktorlar hakkında da bilgim yok. Yardım edin ne yapicam ben. 🙁