Çağdaş güzel isim 😊 Ayrıca bir konuda fikrimi belirtmek istiyorum. Sırf kuran da geçiyor diye çocuğunuza arapça isim koymayın bence. Ona bakarsanız kuranda ağlamak, görmek, bağırmak, şeytan, kötü, cehennem, günah gibi birçok arapça kelime geçiyor. Yani diyeceğim arapça kelimeler kutsal falan değil böyle bir yanılgıya düşmeyin