Aysegul0907 3 doktor bakmasına rağmen çok kararsız kalıp benim direk yatışını yaptılar ve beklemeden direk iğne tedavisi yapıldı ve iğne yapıldıktan yarım saat sonra kürtaj yaptılar zaten Onuda patolojiye yolladılar ondan sonrası bin bir türlü doktorların gelip gitmesiyle baş gösterdi patoloji sonucum gebelik sonlanması çıkmış ama ben patoloji sonucumu hastaneden çıktıktan 2 hafta sonra almıştım ve o sırada ben başka doktora gitmeye başladım o doktorum bile sonucu görmeden söyledi patoloji sonucum ve rahim filmim herşeyi ortaya çıkardı