Merhaba 1 hafta once gop avrasya icin fikirlerinizi sormustum. Atilla bey yogun oldugu icin fatma hanima randevu aldim. Hastane mukemmel gercekten. Bir hevesle gittik esimle hastaneyi cok begendik ancak odadan girer girmez negatif bir enerji vardi. Ilk tanisma olmasina ragmen suratimiza bakmadi . Kan testleri ve seker yuklemesi yapmami istedi. Sonuclar icin 2 gun sonra tekrar gittim ve ayni suratsiz tavirlarla karsilastim bir kere bile gulmek yok. Sonuclara bakti yukleme yaptirmicami soyledim. 5 dk sonra "ben bu ise cok sinirleniyorum pınar dedi. Baskasinin laflariyla yaptirmicam diyosunuz ben bu ise 20 yilimi verdim beni dinlemiyosun bu sekilde ben hasta takip etmek istemiyorum" dedi. Halbu ki beni avrasyaya yonlendiren doktor yukleme yaptirma senin icin gerek yok demisti zaten ben de istemiyordum. Ben de boyle bir doktorda devam etmek istemiyorum dedim biraz atistik ve ciktim. Ben ikili ve uclu testleri de reddetmistim eski doktorum hep saygi duydu ustelemedi. Cok sukur hicbir sorunum da yok hamilelikte. Yani ozelde calisiyorsa hir insan tavirlarina dikkat etmeli ve en onemlisi hastanin fikirlerine saygi duymalidir. Belki tatli dille kizarsin anlarim da zaten surat 5 karış dovecekmis gibi tavırlar hic hos degildi. Benik gibi doktor arastiranlar icin yazmak istedim.