Hacerevgin Kizlar ben 37 haftalik hamileyim 35. Haftamda enfeksiyon bebeği tetiklediği icin erken doğum riskiyle 2 gün hastanede yattım dün kuaföre gitmiştim bikini bölgeme ağda yaptırdım ağdadan sonra idrarda yanma başladı sağlık ocağına gittim idrarda kan ve iltihap cıktı bu doğumu etkiler mi kimisi enfeksiyon olunca normal doğum riske girer diyor
Sermec Hacerevgin evet cnm benım bır arkadasta enfeksiyon vardı 35+5 te doğuma aldılar ve sezeryan oldu bebeğe bulaşabılir dıye
Nurak Hacerevgin canım bende de idrar yolu enfeksiyonu var ama doktorum sezaryen demiyor antibiyotikle geçirmeye çalışıyoruz ki bebege geçmesi çok çok düşük ihtimalmis
Merveyenianne Hacerevgin doğuma kadar bol su için her gün duş alın, günde iki üç kere iç çamaşırı değiştirin, ilişkiden hemen sonra duş alın bekletmeyin, bunları yapınca beş güne idrar enfeKsiyonu biter doğuma kadarda devam ederseniz normal doğum yaparsınız bence
Hacerevgin Merveyenianne hepsini yapıyorum canım korkumdan iliski falan yaşamıyoruz zaten ağda yapmis mıdır acaba ilk defa yaptirdim
Nurak Sinem67 bende de aynı kroniklesti 4 kutu antibiyotik kullandım geçecek inşallah doğuma az kaldı