Sermec Deletedmom337 canım benım ilk tetanoz da kan da almışlardı o yuzden ac gittim ikinci dozda kan almadıkları için önemli degıl ac ya da tok olması
Tugbacolak Hıc fark etmıyor canım ac yada tok ıstedıgın gıbı gıdebılırsın tesetturlu ısen kolunu ıyıce sıyırabılcegım genıs bırsey gıyın ne kadar dırsege yakın vurulursa yan etkısı o kdar artıyor
Greyy90 Deletedmom337 ben tok karnına gitmiştim geldiğimde ilaçlarımı da kullanmıştım bir sıkıntı olmamıştı
Eeddaaa Ben pazartesi 2. Dozu vuruldum 2 sinde de aç gittim çünkü 2 sinde de kan idrar aldılar rutin kan alıyorlar diye biliyorum bundan ötürü aç gitmeni ve sabah erken gitmeni tavsiye ederim ben öyle yaptım
ozlemoz13 Deletedmom337 rutin testlerini yapıcaklarsa aç karnına git canım ama yakın zamanda kan verip değerlerine baktırdıysan tok gidebilirsin. Yalnız sana tavsiyem ben burda yazılanları okuyup gözümü çok korkutmuştum hiç korkulucak bir şey yok emin olabilirsin ☺️