Deniz_11 Merhaba bayanlar 4+1 günlük hamileyim.Henüz çok yeniyiz 9 yaşında kızım var altı ay öncede iki aylık bebeğimin kalbi durdu ve kürtaj oldum .Ama hiç birine benzemiyor çok karın ağrısı ve kasık ağrım var normalmi sizce...
mutluuannee Deniz_11 ilk zamanlar bendede kasık agrisi oluyordu bebek yerleştiği icin normal diyorlardi ama agriniz cok fazlaysa mutlaka doktora gorunun..
Deniz_11 mutluuannee Evet kontrole gidicem doktorumla görüştüm az önce ve yerleşme ağrısıdır tedirginliğe gerek yok dedi ama ben korkuyorum bu bebeğimede birşey olur diye 😔
Frkn5346 mutluuannee ya bende 20 haftalığım halla karsik ağrım var Bi günde belime vurdu ağrısı dinlensrmde iş yapsamda ağrım aynı hareketi yeni hiseettim çok bir hareketide yok zaten
mutluuannee Frkn5346 o haftalarda surekli ve cok belirgin hareket etmiyor zaten ama agrilari mutlaka soyle doktoruna