Kızlar 39+6 oldum bugun. Önceden doktorumla ortak karar verip yatısım yapıldı bugun. Öğlen 1 den beri saat 6ya kadar 2cm acıklıkda kaldım😔 doktorum 9a kadar bekleyelim hala 2cm se sezeryana alalım dedi. Hiiiiç istemiyorum. Benimle aynı durumu yasayan var mı?? Acaba doktor mu acrle ediyo ben beklemek istiyorum bi akıl verin nolur