Sevdee001 benim 8 tane yumurtam vardı doktor aşılamanın zaman kaybı olduğunu söylemiş ti tüp bebekle bir oğlum oldu İlk denemede. Şimdi yine tüp bebekle ikinciye hamileyim aşılama hiç denemedim. Tüp bebeği ilk denediğimde 28 yaşındaydım şimdi de 30 yaşındayım 7 haftalık hamileyim