Hamileliğimin her ayı zorlu geçiyor😅🤦🏻♀️İlk 3 ay düşük tehlikesinden tedavi gördüm üstüne (bulantı,kusma,kilo verme)vs.şuanda 30.haftama gircem Karnım acayip büyüdü ağrılarım çok oluyor uykusuzluktan ağrıdan sızıdan hiç rahat edemiyorum kısaca hamilelik sürecimde rahat geçirdiğim bir dönem yok🤦🏻♀️🤦🏻♀️