Hanımlar merhaba ben daha önce 2 tane düşük yaptım şuan hamileyim tekrardan kese ve yolk kesesi gözüktü daha bebek gözükmedi bu normal mi böyle bişey yaşayıp sonradan bebeğini gören var mı boş gebelik olmasından endişeleniyorum ama yolk kesesinin gözükmesi boş gebelik olmadığını gösterirmiş doğru mu yardımcı olursanız sevinirim