Buseeeee canım benimde 2. Gebeliğin 37+4 üz doktoruma artık dayanamıyorum 38 de alın demiştim 36 haftayken gittiğimde bana 38 i doldur öyle alalım bebek tam gelişimini tamamladım demişti 1 gün bile kalsa bizim için iyi demişti bu cuma kontrolum var bakalım haftaya doğumun olucak cuma günü 38 hafta oluyorum inş alır