Dzeyy Merhaba arkadaşlar 90 kilo üzeri hamile kalan arkadaşlar nasıl sıkıntılar yaşadınız yada herhangi bir sıkıntınız oldu mu doguma kadar kaç kilo aldınız ben 102.5 kiloyla hamile kaldım 100 kiloya düştüm ortalam 3 kilo falan verdim 15 haftadayız şuan ve verdiğim gibi kaldı henüz bi kilo almadım sizin tecrübeleriniz neler neler yaşadınız hamileliğinizde sıkıntıları oldumu vs bilgi paylaşımı yaparsanız çok sevinirim hanımlar
Aysegulyeter Dzeyy cnm 105 le hamile kaldim. Suan 27 haftaligiz. Suana kadsr aldigim kilo 3 4 kilo kadar cok kilo almadim. Boyum uzun oldugu icin kikosunu belli eden biri degilim. Simdilik bi sknti yasamadim. Hersey normal gidiyo. Kilolularda seker olma olasiligi yuksek derler. Sekerim filan cikmadi gayet normal cikiyor sekerim. Tansiyon sorunu filanda yasamiyorum. Hersey gayet guzel ve normal gidiyo cnm.
Eesrayldrm Dzeyy 93 kiloyla hamile kaldim kusmalardan 86 ya dustum suan 35 haftalik hamileyim 103 kilo oldum boyumda 1.76 doguma 110 falan girerim diye dusunuyorum 😃bacak agrilarim oluyor dr kilonda etkili artik fazla gezinme dedi bi ara tansiyonym yuksekti oda stres olmustum o sira kardiyolojiye faln gittim holter baglandi 1 gun surekli tansiyinum olculdi 24 saat boyunca 15 dkda bir dr tuzludan ve stresden uzak dur dedi.
gmzee_90 Islim123 Bende,88 le kaldım 85 indim ama 23. haftamda 93 e çıktım sen iyi kalmışsın kilonda maşallah 😊
UZUME 94 ile hamile kaldim , daha sonra 1 kilo verdim . 25 haftalık hamileyim, 23 haftalık kontrolumde 4 kilo almistim , 97 idim .
Islim123 Zehra321 tabiki yapıyorum geçenlerde iki günde 5 kase sütlaç yedim 🤭😁😁😁 ama dengeliyorum genelde paketli gıdaları çok az tuketiyorsun haftada bir falan oda bir kek ile sınırlı kalıyor kahvaltımı iyi yapıp aksam hafif besleniyorum öyle yani bende anlamadm aşkında az yemiyorum ama bebek kilo aliyor ben değil;)
Dzeyy UZUME olabilir bu aralar ilaçlarım değişti kan ilacı falan onlar mide bulantısı yaptı biraz bendede
Selva98 UZUME konuyla alakasız ama bişey sormak istiyorum ben 20haftalık hamileyim kusmalarım kesilmişyi bu son 3 gündür kusuyorum normalmi sizce
Kvlkgzmerhn Nasil yaa nasil 2.kilo alabildiniz sadece ben 87 ile hamile kaldim 23 haftaligiz 97 olmuşum bile abur cubur hayatta yemem makarna çok sveerim ondan mi alıyorum anliyamiyorum her hafta tartida şok yaşıyorum
Dzeyy Kvlkgzmerhn bende tam aksine akşamları bide abur cubur yiyorum ama sabahları mide bulantısı çok oluyodu belkide ondan birde su çok içiyorum sık idrara çıkıyorum belkide ondan
UZUME Dzeyy evet bende de degistirdi bu ay ferrum kullaniyordum gyno diye baska bir demir hapi verdi.
Dzeyy UZUME bende gyne ferro kullanıyorum şuan ilk defa verdi direk onu verdi ama birde d vitamini damla ve elevit diye bir vitamin daha verdi
Dzeyy Eesrayldrm bendede doktorda sürekli tansiyonum yüksek çıkıyodu 16larda falan çıkıyodu doktor takip etmemi istedi eve tansiyon aleti aldık koldan ölçülenden evde ölçüyorz normal çıkyo doktorda ölçülüyo yüksek çıkıyo benide kardiyolojiye yönlendirdi dediğn gibi holtet baglandı 1 gün boyunca durdu sonra sonuçlara baktılar normal çıkmış hep bir tek hastande ölçtüğünde yükselmiş yine beyaz önlük diye bişey varmış hastaneye ve doktor önüne gelince yükseliyomuş tansiyonum heyecandan yani allahtan bişey çıkmadı sürekli yükseliyosa ilaç vericem demişti allahtan bişey çıkmadıda ilaç kullnmak zorunda kalmadım
gmzee_90 Islim123 erkek mi seninkinin cinsiyeti de tatlı bende fazla hatta hiç yemedim ilk 4 ay ama acı yiyecek o kadar çok,şey var ki 😂
Gunsss Islim123 tatlıdan ne zaman tiksindiniz ve ne kadar sürdü bu. Benimde öyle oldu ama 10. Haftada tekrar başladı yavaş yavaş tatlı isteğim