rumeysakara12 kızlar hurma doğuma yardımcı oluyor diye duydum sizce ben başlasam uygun olur mu kaçıncı haftada ve günde kaç tane tüketilmeli bilgisi olan yazabilirse sevinirim 😊
Esraguvennn rumeysakara12 canım 34 den sonra günde 5 7 tane ye diyolar. Ama çift rakam yeme 4 6 8 gibi tel rakam yenir hurma. Birde çok çok abartma yarım kilo yiyenler var doğal şeker kaynağı vallahi ya çok kilo alırsın yada bebişe sıkıntı olmasın 😊
rumeysakara12 Sonsuna bende 36 içindeyim canım yersem erken doğum falan olurmu acaba hurma açılma mı yapıyor
Esraguvennn Zehra321 valla bildiğim kadarıyla mübarek bi meyve ya hani islamda kuranda da herşey tek rakam oluyor ondan öyle diyorlar tek yersen şifa çift yersen dert oluyo diyolar ne kadar doğru bilemicem ama öyle derler. Mesela süreleri büyü yaparken falan çift okurlarmış 3 ihlas 1 fatiha falan derler onlarda tek rakam. Tek daha iyi oluyo diyolar ne bilim
Zehra321 Esraguvennn anladım bilmiyordum. Tabi doğruluğunu bilemeyiz ama biz yine de uygulayalım ne olur ne olmaz ☺️☺️
Esraguvennn Zehra321 aynen bende öyle tam bilmiyorum da çift yiyip içime dert olacağına tek yiyip geçiyorum 😂
Esraguvennn rumeysakara12 yok canım zaten 34 den sonra başlayın diyolar açılmayı kolaylaştırıyor doğumu kolaylaştırıyor diyorlar
Mirayilknurtolga Ben hamileliğimin başından beri günde 1 yemeye özen gösteriyorum. Sadece şeker dengelemek için annem söylemişti, doğuma bir yardımı var mı bilmiyorum. İlk defa duydum 🙈 bende 35+6dayım. Günde 1e devam o zaman 😁😁