Poyraz_basak Kizlar 2 kaybimm bir oğlum var kayıpların hiç kalp atışını bile duymadım şimdi 6 haftalık hamileyim şuan kan pihtilasmam var doktora gidiyorum kontrole dua edin nolur bir proglem çıkmasın yine teşekkür ederim
[silindi] Poyraz_basak ınsallah sorun olmaz canımmm Rabbım yuzune gulerde saglıcakla alırsın kucagına kotu seyler dusunme ıyı dusun ıyı olur Allahın ıznıyle❤️
Alfa2017 Poyraz_basak Allahım Şafi adıyla şifa olsun canım. İnşallah sağlıkla bebeğini kucağına almayı nasip eder
Poyraz_basak Amin ins kizlar Allah razı olsun bekliyorum bakalım.hayirlisi demekten başka birşey yok Allahim ne derse o 🙏
Poyraz_basak Keseyi gördük kizlar haftaya birdaha gidicem bebek gorunucekmi diye bakicak teşekkür ederim Allah'ım hepimizin kucagina nasip etsin ins
Poyraz_basak Gaazell kurban olurum Allah razı olsun çok sağol cnm benim Allah'ım herkese sağlıklı gebelik nasip etsin ins
derinsvy Poyraz_basak ben 4. senede ancak hamile kalabildim öncesinde iki kimyasal gebelik geçirdim şimdi kan sulandirici düşük önleyici falan kullaniyorum doktors gitmeye resmen korkar haldeyim
Poyraz_basak derinsvy bende öyleyim her doktora gidişte kalbim cikcak gibi oluyo stresten karnım agriyo hep Allah'ım kimseye göstermesin çok zor