Kızlar her saniye doğumu düşünüyorum be korkudan kalan günlerim çok kötü geçiyor korkudan kızıma heyecanlanamıyorum bile her kontrole gittiğimde nst kötü çıkıyor ve yatış veriyorlar sürekli bi aç bi yemek yediriyorlar sezeryana alınabilirim diye bazılarında yatıyorum bazılarında imza verip çıkıyorum çok yoruldum psikolojim çok bozuk panik atak var her gittiğimde kalbim duracak gibi oluyor :(