Ben haftaya alıcam raporu 32 haftalık oluyorum ama eşimin arkadaşının yanında sigortalı gözüküyorum hiç çalışmadım hamile kalmadan önce eşim yaptırmıştı ben raporu alınca sigortalı gözüktügüm yere raporu götürücek miyim yoksa e devletten gözüküyor mu direk bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olabilir mi?