Lamelif Evde hep klozet kullanıyorum ama dışardayken çok sık sıkışıyorum önüme neresi gelirse kullanıyorum alaturka tuvalette çok zorlanıyorum özellikle kalkarken 30+1 haftalığız sizce bir zararı oluyor mudur?
Esrelf Lamelif canım riskli bir gebeliğin yoksa , erken doğum riskin yoksa birşey olamayabilir ama sen yinede riske atma. Ben 25 haftalığım ben bir iki defa kullanmak zorumda kaldım zorlandım baya.
YaseminUslu Lamelif bir zararı olmaz eskiler zaten hep alaturka kullanıyomuş tuvaletten dolayı zarar gören olsaydı duyardık
Esrglr Lamelif bnm evimdeki alaturkA. 39+6 dayım. Başlarda sıkıntı olmuyorda son zamanlar çok zor oluyor oturup kalkması😊
sebos bende klozet kullanamıyorum şuan 20 haftalık hamileyim bi sıkıntım yok ama herkes göbeğin büyüyünce mecbur klozet kullanıcaksın diyor umarım alışırım klozete bende sizde kendinizi zorlamayın
gamze_06 Benim eltim alaturka tuvaletin Doğum için daha iyi olduğunu söyledi çünkü daha kolay açılman olur diğerinde hep rahatsın bacaklarını hiç açmıyorsun alaturka bi nevi egzersiz gibi dedi