Kaderkaplann Adetıme ıkı gün kala ıdrar testı yaptırdım bı cızgı net ıkıncı cızgı sılık hemen kan tahlılı yaptırdım beta 88,2 çıktı doktor kımyasal olabılır dedı cok endıselıyım benım gbı beta sı 88 olup sağlıklı gebelık yaşayanınız varmı ?
Sevdiss_17 Kaderkaplann kuzun burda daha dusuk cikanlarda var benimde 2 gun var adetime o senin vucduna bunyene bagli hem daha adet8n gecmemis bence hic bakma doktorlara sirf buyuzden doktora gitmiyorum adetim gecene kadar insanlari uzuyolar
Beyzasahin Kaderkaplann ben adetim 2 gün gecikti test yaptım 68‘di suan 19. haftamdayim doktorda hazirmis hemen sagliksiz demeye ozaman benimki neydi😂
Pelo_00 Kaderkaplann bence testi erken yaptırmışınız adetinize daha varmış adet zamanınız geçtikten 5 gün sonra falan kan tahlili yaptırın daha doğru sonuç verir o zaman.
kelebegim123 Ya bu doktorları hiçç anlamıyorum neye göre kime göre hemen kimyasal gebelik diyo ? daha adetin gecikmemiş değerin bu kadar düşük çıkması normal 2 günde bir kan tahlili istedi mi sizden hemen kimyasal gebelikten şüpheleniyor ? eğer 2 günde 2 katına kadar çıkmazsa evet o zaman bir sıkıntı vardır insanların psikolojisini bozuyor böyle doktorlar siz tekrardan kan verin ve eğer artış gösterdiyse gebelik vardır zaten
Miniminikuss Kaderkaplann kuzum bnım 27 cıkmıstı banada kımyasal gebelık dıs gebelık dusuk olabilir dedıler saatlerce hastane kosesınde sınırden agladıgımı bılırım. 3 doktora muayene olmıstım ozaman aynıngun ust uste. En sonunda gelen doktor bı hafta sonra kontrole gelmemı soykedı ama o gecen bı haftalkk surecı sen bana sor bı hafta sonra gttıgımdede keseyı sonrasında kalp atıskarını duyduk. Demem o kı sıkıntı yaratma kndıne allaha emanet et hıcbsey olmaz allahın ıznıyle.
Aykal Kaderkaplann canım benimde 69 çıkmıştı evet öyle bi risk var ama iki günde bir artışına bakılır çok şükür şuan 5+2 yim 😊
Duygu99 Kaderkaplann ben 37 de öğrendim doktorlar insanın içine kusku düşürmeyi çok seviyorlarneye göre kimyasal gebelik demiş anlayamadım 2 gün sonra git tekrar baktır 2 katı artış varsa sağlıklıdır inşallah. Yok kimyasal yok dış yok boş amca boş çene insanın hevesini kursağında bırakıyorlar hamileliğin tadini çıkar canim 😊👍
Besengil Kaderkaplann adet günüm lan testi yaptım 60 çıkmıştı öyle ögrendim adet dönemin geçmedi gi için düşük. Oglum şimdi 20 aylık 🥰✌🏻
Kaderkaplann kelebegim123 280 çıktı cnm bu sefer başka bı hastanede yaptırdım başka bı hekime gosterdım ıkı günde güzel artış dedı ıns olucak 🙏🏻
Gizemmy Kaderkaplann canım ben adetime 6 gün kala yaptırdım kan testi 38 çıktı 2 gün sonra tekrar gel dedi gittim 270 lerde çıktı şuan 7 haftalığım içini ferah tut sen
kelebegim123 Kaderkaplann çok şükür canım sevindim 🙏🏻😇 bazı doktorlar hemen peşin hükümlü oluyor onlara inanmamak lazım işte 🤗
Sentrk Kaderkaplann benimde adetim birgun gecmisti 117 idi suan 16 haftaligim..iki gun bekle aratacaktr degerin..silik ciktiysa hamilesin
Tugceecikk Kaderkaplann iki gün sonra artışınabaktırırsan belli olur cnm benim adete 4 kala 76 çıktı ikigün sonra kan verdim 356 çıktı daha kan vermene gerek yok dedi doktor