Aliss_36 Merhaba Bu zamana kadar sadece sırtım ağırıyordu 2 gündür belim çok fena. Korkuyorum bişey olucak diye. Benimle aynı durumu yaşayan varmı
Deletedmom315 Korkma canım bizde 32+2 olduk ama 30. Haftadan beri gece uykudan uyandıracak kadar ağrıyor belim, sırtım.. artık ağırlaşıyorlar bebeklerimiz gayet normal 😘
Deletedmom315 Aliss_36 ya ağrıyordu normalde de ama 30. Hafta itibariyle kendini biraz daha belli etti bol bol uzan dinlen
Elif_buluy Canim korkma benimde 30 dan sonra basladi bebek agirlastikca bel sirt agrisi yapar cok normal bol bol dinlen ayaklarini uzalt cok ayakta kalmamaya calis
Aliss_36 Çok sağolun, bende panik atak var elimde değil korkmamak. Yarın kontrole gidicem içim rahatlar en azından