Kızlar 10 ay bundan önce boş gebelikten dolayı kürtaj oldum və şimdi yine hamileyim sata göre 6+3 günlük lakin Ultrasonda 5 haftalık göründü ve ? olarak tam bilemediler ve dünden önceki günden bu yana tek belirtim olan göğüs hassasiyyetim göğüslerimdeki şişkinlik kayboldu və miğdem çok kötü hiç bir şey yiyemiyorum tokluk hissim oluştu yediğim her ne olursa 1 yudum su bile rahatsız ediyor beni ve kusuyorumki rahatlıyim ve bu gün doktora gittim 1 hafta bundan önce kese boyutu 5 milimdi şimdi bu gün 17 milim olmuş fakat kalp atışı duyulmadı doktor boş gebelik ihtimali ola bilir haftaya yine gel kalp atışı duyulmazsa kürtaj edelim dedi çok kötüyüm ya böyle olup sonradan duyan oldumu? Bu 2-ci gebeliğim ilkide boş çıktı😭