Kızlar mrb üç gündür acayip bir grip çekiyorum öyle böyle değil hamilelikle beraber baya zOrluyor 29. Haftamdayim dün gece acile gittik doktor bana enfexia adında bir antibiyotik verdi aldım ama bu günde de kendi kadın doğum doktorumu aradım kullanayimmi diye sordum oda kullan dedi enfexia kullanan var mi aranızda gebeyken insan tereddütte kalıyor