hunilimom Ayten-1990 miden felan bi rahatlıyor alt tarafına baskı oluyor benim doğum zamanı indi ama hep öyle dediler çevremdekiler
RecepAliMom hunilimom 32 haftalığım son zamanlrda aşşaya inmişti kasılmalarım oluyodu ama dün geceden beri kasılmalar arttı ve bu sabahtan beri yürümeyi bırak oturamıyorum bile karnımın üstü bomboş alt tarafa toplandı ve ittiriyo sanki kendini aşşaya doğru müthiş bi ağrı var doğurmam inşallah ☹️
Ayten-1990 hunilimom midem hala yemeklerden sonra sıkıntılı benimde 15-16sı dedi dr. Doğum için bebişin son durumunu persembe insallah öğrencem
Aselhan22 Kaburgaların sıkışmıyor ve miden rahatlıyor bıde dışarıdan da belli olabiliyor daha asagıda duruyor göbek
Ayten-1990 Aselhan22 hmm bu aralar bazen sıkışıyor midem idare eder ama zaten benim midede normalde de gastrit olduğu için anlamak zor. En azından yemek yer yemez tahliye etme hissi azaldı
duyguyildirim Karından özel bölgeye doğru kaygandık hissetmiştim ben.kuyruk sokumunda ağrı sızı Oturmanda sıkıntı yaratıyorsa bilki inmiştir. Hayırlı doğumlarınız olur inşallah sağlıcakla alın bebişlerinizi kucaklarınıza☺️