İki haftadır her kontrole gittiğimde bebeğin kalp atışı ilk nst sonucunda 180leri buluyor ikinciyi istiyo doktor ve ikincide 160a düşüyo. Bugün nst sonucumda 50 şerde iki kez düzensiz sancımda çıktı. 38 haftalığız ve bebeğin boynunda iki tur kordon var. Doktor normal Doğum görünüyor dedi fakat bu kalp atışı yüksekliği Doğum sancısı çekerken bebeğe falan zarar verirse diye çok korkuyorum. Kalp atışı yüksek olup normal Doğum yapan var mı ?