Sevdam02 25+4 günlüken bebegin kafası 2 hafta önde dedi genişleme var dedi perinetolojiye gönderdi 8.6 mm ölçüldü ama sınır 10 mm miş takip edecegiz dedi doktor 5 yıl sonra aşılama ile hamile kaldım içim hiç rahat etmiyor
Psk Sevdam02 Bizim değerimizde en yüksek 9.5mm ölçüldü salı günü perinatologa gidicez inşallah iyi haberler alıcaz bizim dr takip önerdi beyin gelişen bi organ gerileme oluyo genelde korkulcak henüz bişi yok dedi ama bizim içimiz rahat olmadığından bi peritanologa gidicez
Nadye Sevdam02 benim bu konuda fazlasıyla bileğim var maalesef. Bizimki de 21. Haftamızda 10.8 mm ölçüldü. Doktor sınırın üstünde ama önemli olan genişlememesi dedi. Şimdi 37. Haftadayım çok şükür genişlemedi. Bu genişliğin ilerisi hidrosefali oluyor. O da çok zor bir durum . İnşallah sizinki de genişlemez.
Sevdam02 Nadye inşallah canm bende internette baktım hep kötü şeyler yazıyo doktor şimdilik yapacak bişey yok büyümemesini bekleyecegiz diyo
Psk Sevdam02 inşallah gönlümüzü ferah tutmaktan ve dua etmekten başka çaremiz yok zaten 🙏🏻Çook geçmiş olsun ve herşey çok güzel gitsin sağlıklı bebişlerimiz olsun
Psk okem çok şükür herşey yolunda teşekkür ederiz ☺Bizim gibi sorun yaşayanlar için söyleyeyim hemen telaşa kapılıp üzülmesinler ventrikül asimetrisi her insanda olabiliyormuş ve başka bir patoloji yoksa sıkıntı olmuyormuş 15mm ye kadar normal olabiliyormuş okuyan biri olursa bilgisi olsun diye yazıyorum ☺☺
Tck Psk sizin adınıza çok sevindim. Böbrekte genişlik olunca bu ek bir bulgu sayılır mi acaba :( bebeğim erkek, doktor bu çok normal dedi ama.. 19. Haftada 9 mm olan genişlik 34. Haftada 10 oldu :( bide baş çevresi 2 hafta önde