Elifaydogan06 Nehiriklim selam 👋 6+3 bizde geçen hafta kesemizi gördük ama bebeğimizi daha görmedik 10 gün sonra demişti doktorumuz sizin nasıl geçiyor bakalım ilk hamileliğiniz mi benim ki :) ilk 5 hafta ağrılarla uğraştım şimdi ise bulantı ama olsun değer 🤗
Aykal Nehiriklim aynen canım nasıl geçiyor günlerin var mı bulantı mide şişkinliği. Gördün mü keseyi 😊
Nehiriklim Aykal Eveet keseyi gördüm, perşembe günü 4,7 mm di, dün baktırdık meraktan 7,8 olmuş, Kalp atışını duyamadık henüz, birde benim mide bulantım filan yok neden yok ondanda biraz pimpriklerinyorum ama
Aykal Nehiriklim bende 4+5 de keseyi gördüm 8 mm dedi doktor 15 gün sonra kalp atışı inşallah. Canım ne güzel işte herkeste olacak diye bişey yok hiç korkma benimde çok erken başladı
Aykal Elifaydogan06 benim ikinci ama önceki kimyasaldı bebek oluşmamıştı hiç bu ilk sayılır yani 5+2 yim mide bulantım var Mide de şişkinlik var şimdilik zor geçiyor ama dediğiniz gibi değer 🥰
Nehiriklim Elifaydogan06 Benimde çok ağrım vardı ama şu sıralar azaldı sanki, benim mide bulantım yook :( , birde çok uyuyorum, az önce kalktım uykudan, ilk hamileliğiim canım, bizde Cumartesi kalbi duyarız dediler 🙏🏻 Kese gördünüz bebiş daha görünmedi dimi erkenmiş öyle dediler ama ben görmek istiyorum 🥰
Poyraz_basak Elifaydogan06 bende 6 haftaligim bugün tam bugün kese gördük bebek gorunmuyor henüz haftaya randevu verdi bebeği görmek için daha önce 2 kayıbim.bir oğlum. Var bendede yorgunluk hissi var çok sürekli uyumak istiyorum göğüslerim hassas midem arada bulanıyor çok değil wcdeyken falan 😄 12 haftaya kadar paketli ürün çiğ köfte midye yasak dedi protein ağırlıklı beslen kilo alma 12 hafta dedi hey maşallah bende su içsem sisiyorum 😄
Nehiriklim Nrsna Bebeği görmediik sadece kese, kalp atışı da duymadık, cumartesi yani 5+9 da gideceğiz duyarız dedi doktorumuz, siz gördünüz mü bebişinizi duydunuz mu kalp atışınızı🤗
Nehiriklim Sltn01 Ay hayırlı olsuun ne güzel aynı çoğu kişiyle, çok sevindimm, doktora gittik kese gördük, cumartesi kalp için çağırdı birde bir kaç test yaptırmamızı istemişti onları göstereceğiz🤗❤️
Tugceecikk Sltn01 bende cumartesi gitcem cnm 5+1 olucak o gün doktordan sonra yazarmsn keseyi görürsn inş
Yumiyum Aykal bende kese görünüyor büyüyor ama icinde bebek henuz görünmedi 6nci haftamdayim ilk gebeliğim dokyor haftaya alttan muane edip bakalim bebeğin görünmesi gerekir dedi sizde nasil olmuştu acaba?
Ozgek Elifaydogan06 canm senle bi gun var aramzda bende bugun 6+2yim daha önce bi düşük yaşadiğim için doktr her hafta kontrole cagryr gecen hafta keseyı gördük dün gttgmzde kalp atişini duyduk sende duyablrsn belkı 7.haftaya kalma istersen
Bayaz1995 Nehiriklim mart anneleri değilsiniz yalniz🤣mart annesi martta doğurucak olan anneler siz 9ay ekleyin mart ayina o ayin annesi oluyorsunuz🤭
spiker_anne Bayaz1995 bende diyorum nasil ya mart anneleri ben doğumu bekliyorum mart ayı icin, sonra yorumlari okudum arkadaşlar yeni gebe hayırlı olsun hepsine😁❤
Nehiriklim Bayaz1995 Hahahaha😂😂😂 Bende sanıyorum kii Martta hamile kalanlar veya öğrenenler😂 değiltirebilirsem değiştireyim acemi anne olacağım ben ❤️😂
Bayaz1995 spiker_anne bende marti gordum sonra 5haftaligi gordum beynim yandi🤣🤣evet hayirli olsun hepsine new annişler🥰🤩