Merhaba arkadaşlar malesef şeker yüklenmesinde
Aç 96
(1 şişe 50 gr şekerli ve çilekli gazoz)ictim
1 saat sonra yapılan da 145 cıktı
1600 kalorilik diyet programı verdi doktor
Daha once kan testi yaptirdim ordada kolestrol yüksek cıktı
Calisiyorum ve diyet olayı canımı çok sıktı bebişime şekerin yüksek çıkması zarar verir mi aranizda hemşire yada bu konuda tecrübe olan varsa yazarsaniz çok sevinirim
Ve sabah kahvaltıda yumurta yazmıyor benim listede sizlerde aynimiydi çünkü ben yıllardır her sabah 1 yumurta haşlanmış yerim