Hamileliğimi ilk ogremndigimde baska doktora gidiom da kizlar 2.muaynemde bana gelismedgni kalp duyulmadgni soyledi 1 hafta bekleyelim kürtaj olablrsn dedi.aklimi aldi 1 hafta üzüntüden kahroldum.sonra eray balcana gttim güneşli ye harika doktorum bundan sonra ona devam edicem.bi cogunuz instadan biliyorsunuzdur belki.bana kalp atışını dinletti gosterdi.o kadar sakin ve rahattiki bana panik yaptrmadi hic.korkma dedi.hele bi asistanı var nazoş oda harika biri.hergun bişey sormak icin mesaj atyrm numarasina sikilmadan guzel bi dille cevap verio.aldiklari para helali hoş olsun.tavsiye ederim herkese tereddüt etmeyin.1 kez gittim ama ilk gidişte anlysnz zaten.varsa sorularınız doktorla ilgili yazin cevaplarim kızlar