8 haftalıkken değerlerime bakmak için kan idrar istedi daha sonra kan uyusmazligimiz olduğu için bi test istedi birde kedi köpek tüyüne karşı sanırım bi test istedi sonra ikili test birde sağlık ocağı her ay kan tahlili istiyor takip ediyorlar birde şeker yüklemesi yaptırdım 21 hafta oldum smdilik sadece bunları yaptırdım daha sonra ne ister bilmiyorum bende doktorun ağzına bakıyorum 😄