Ruveydackm Ramzi teorisiyle cinsiyeti aynı çıkan bayanlar varmı biz 13 haftalık olduk 12 haftalıkken doktorum %99 kız dedi ama bu ramzi teorisine göre bebeğim erkek bakanlar varmııı