imrangulll Doktorum elenatal 1'i verdi içinde 400 mg folik asit yazıyor aynı zamanda bende 400 mglık folik asit kullanıyorum kesmene gerek yok devam et dedi bana fazla geldi 🤨 Bu şekilde kullanan var mı?