Sefiriniizi Kizlar ben simdi gonal f kullnyorum 4.gunum.sonra toplama olacak .peki ben sonra adet olacakmiyim?hemen olmak istemiuorum cok sistim cunku.
meliccccc Sefiriniizi toplamadan sonra transfer olursan adet olmuyosun canm.. ama merak erme toplama olduktan sonra sislik gidiyo suan yumurtaliklarin sisligi var
DamlaNur29 Sefiriniizi tabikide olcaksın yumurta toplamadan sonraki 15.gün olursun veya 16 17 benim geçikme olmuştu 1 kaç gün o şişmede yumurtalardan dolayı dolgunluk oluyo herkeste oluyo o taze transfer mi olck dondurulckmı
Dlktpl Sefiriniizi o benımde var cnm yarın yumurtalar toplancak sol tarafta hıssedıyorum sişim bende bakalım taze transfer olursa adet olmayız
Sefiriniizi meliccccc benim 3 sene once ilk yaptrdgimda toplamadan sonra sistim sistim yatamadim pco var bende 21 tane yumurta toplandi.sonrasinda adet oldummu olmadimmi hatirlamyorum iste😀🙈
Dlktpl Sefiriniizi merıonal gonalf ve humatrope kullandım 150 ml kullandım 3 gun sonra 300 ml yukselttıler 11 yumurtam buyudu dun 18 mm oluncada aksam ıgne vuruldum catlatma