Kızlar biliyorum burayla çok alakasız ama kızlardan başka kimseye sorulmayacağı için buraya yazıyorum kızlar benim cildim aşırı kuru ve bütün marka fondötenleeri pudraları kullandım cildime iyi bakıyorum ama geçmeyen izler ve siyah noktalar var bende anlamıyorum hergün yıkıyorum peğling yapıyorum maske yapıyorum kremliyorum ve inanın hepsini en iyi yerlerden en iyi markalardan alıyorum eczaneden falanda aldım ama yüzüm bir türlü pürüssüz durmuyor hemen kuruyor baz alıyorum bol bol sürüyorum fayda etmiyor neyse makyajı yapıp çıktıktan sonra dışarıda yüzüm bi tuhaf oluyor güneşin altında iğrenç duruyor yüzümün rengi değişiyor anlamadım gitti öyle çook iz yok ama sivilce izleri küçük küçük çok ağır makyaj yapan biri de değilim sizce bana önerebileceğiniz güzel fondöten ve pudra varmı ? Ben kullanıyorum muhteşem çok memnunum dediğiniz ? Ve makyajdan önce cildinize ne yapıyorsunuz ? Teşekkür ederim şimdiden herkese 👍☺️☺️ Kuru ciltliler özellikle bana önereceğiniz neler var ?