VLD-61 Nuraan_k benimde öyle olucak bebek tam gelişim ayı su içmezsem bebek susuz kalır diye korkuyorum.onun için tutmicam.gebeliğim ortaları olsa tutardım.ama son ay zor olur
Busraaaaaxxx Nuraan_k Bende tutmak istiyordum ama son ay bebeğin en çok kilo aldığı gelisimini tamamladigi zamanmis tutma diyenler oldu tabi doktorlarımizada sorabiliriz eğer sorun yoksa bünyemizde kaldırırsa tutabiliriz😁
UraSsmom Nuraan_k Başka Bi post daha vardı bununla ilgili az önce açılmış. Ben Ramazanın ortasında doğurucam su içmek gerek çok uzun süre aç kalmamak gerek VS vs. Bence tutmamak, kazasını yapmak daha mantıklı geliyo
Mervel Nuraan_k canım dinimiz o kadar güzel bir din ki her türlü kolaylık verilmiş bence bebeğin çok hızlı büyüdüğü enerjiye ihtiyac duydugunzamanda tutma kazaya bırak ☺️
[silindi] Nuraan_k ac kalır mı bilmem ama yengem geçen yıl tutmuştu bebek susuz kalmış çok zorlu ve erken doğum oldu herkez çok kızmıştı haberin olsun istedim 💜❤️