Eda1231 Busra1807 benimde 27+4 de 1070 gram dı. Doktor beli ince dedi. Yani zayıf demek istedi heralde. Kilosu ilgili size doktorunuz yorum yaptı mı.
Eda1231 AysennHE bizde 27+4 de 1070 gramdık. Doktor beli zayıf dedi. Yani zayıf anlamına geliyor dedi eşim. Sizin doktorunuz kilo ile ilgili yorum yaptı mı.
Busra1807 Eda1231 normal haftasıyla uyumlu demişti gene ki uygulamalarda falan da hep bu şekilde yaziyo
AysennHE Eda1231 bize gayet iyi dedi canım haftasıyla uyumlu dedi 1000 kg olması lazım dedi bizim 50 Gr fazla çıktı😀hatta ben şehir dışında olduğum için kendi doktorumu aradım kilosu boyu şu kadar geldi dedim o da gayet iyi güzel dedi ☺️
Eda1231 Bulut_evren Busra1807 hemen hemen aynı benişlerimizin kiloları bir daha ki gittiğim de beli ince demekle ne demek istedi sorayım o zaman. Çok sağolun Kızlar