CANSSS588 Ben tutmayı çok istiyordum ama ki mayıs ayı içerisinde doğumum olacak tam da ramazanda.Doktorum asla önermedi.Malesef tutamıcam.Ki açlığı geçtim su ihtiyacımız var hamilelikte.Kendimizden öte bebeğimizi düşünmemiz lazım.Ayrıca dinende anne olarak bebeklerimiz sağlık sıhatlerinden sorumluyuz.Bebek susuz kalırsa beslenemezse bunun günahı da var evladımızı ihmal ediyoruz ve annelik görevini yerine getirmiyoruz.Emziren annelerin bile oruç tutması dinen caiz değil diye biliyorum.Tabi iyice araştırmak lazım ve doktorunuza da danışın.