CANSSS588 yani elhamdulillah biz de müslümanız her sene tutuyorum çok şükür ama, hamilelikte neden böyle bir risk yapayım? Daha sonrasında zaten telafi orucumu tutacağım ileride, o zor mu geliyor tutmak isteyen arkadaşlara merakımdan soruyorum sadece. O kadar süre aç ve susuz kalmak bebek için doğru bir şey mi sizce? Sadece size değil tüm tutmayı düşünen annelere soruyorum