Valsss ilk 3 ay senin kanından besleniyor.3 aydan sonra yediğin içtiğin herşey bebeğinede gidiyor.Şuan içerde zaten hareket ediyor ama sen hissedemiyorsun.Daha erken.İlk gebeliklerdeve annenin kilo durumuna göre hissetme zamanı değişiyor.Ben 20. Haftanın içersinde hissetmiştim şuan 27+2 yiz.Sağlıkla gelsin bebişin 🙏😍