Kızlar selam.Ben dün kan testi yaotırdım 288 çıkmıştı adetim 3 gün geçmişti.Adetime 3 gün kaladan testlerim silik çıkıyodu,yumurtlama günümüde biliyorum,aynı gün ilişkide oldu.Yumurtlamanın 13 günü artık silik çizgi çıkmıştı,ben anlayamıyorum yumurta çatlasa bile döllenme geç ola bilir mi?