Ebruu1 canım düşmüş yada düşürüyor olsan kanamanız hiç durmaz bende düşük yaptm yumurta kadar üç dört tane parçalar gitti benden daha 5 haftalık ama benimkide 5 6 haftalıktı yeniydi korkma inşallah birşey olmaz kese yanında kanama alanı vardır muhakkak ondndır ama ihmal etme düşük önleyici kullan iste doktorundan yoksa kanama götürüyp bebekleri