Merhaba benim 1 aylık bebeğim var kapak kullanıyorum ve ben çok memnunum hiç yara olmadı ve sütüm fazla geldiğinde ya da azaldığında kapakta çıkan sütten anlıyorum. Ona göre az su içtiysem su içmeyi arttırıyorum. Kalkan hiç kullanmadım aradaki farkı bilmiyorum ama iyiki kapak almışım