Aykal Midem de çok acayip şişkinlik ve bulantı var soda içiyorum şişkinlik geçmesi için ama çok da fayda etmiyor sizde de var mı nasıl geçiyor günleriniz
hbzkurtt Bizde 5+5teyiz bugun itibariyle geçen gün benim de aynısı oldu şişkinlik ve göbek agrısıydı ilginç bi şekilde neyse ki soda içince geçti sana da çok geçmiş olsun umarım düzelir
Aykal hbzkurtt sağol canım sanada geçmiş olsun ya kusmayla bulantıya razıyım ama şişkinlik çok kötü ya