mlsmrtgll misal şöyle, sen ilk zamandan beri takibini yaptıriyosun gayet seyrinde ilerliyor herşey ama bi kontrolünde gidiyorsun bakıyorsun kilosu ölçümleri VS diğer gittigin zamanki kontrolde çıkan sonuçla aynı bu gerileme demek. Ama başından beri sen adet tarihinden eminsen ve usg de yapılan ölçümler haftaya göre uyumsuzsa geç döllenme diyorlar. Benim ki öyle başından beri uyumsuz, 22 temmuz son adetimin ilk günü ama doktorlar bi 1o gün sonrasından hesap yapıyor döllenmeyi :) en son gittiğim Dr da 31 temmuz olarak son adetin ilk günü dersin dedi 🤣 inan her gitmeme kafam Allak pullak oluyor. 1o gün de çok bişey değil zaten tam zamanında gelen bebek yüzde 5 miş 🤗