Çok zorlu bir süreçti ama tamamen benim kendime boş güvenimle alakalı altıma işiyorum zannedip 3 kere iç çamaşırı değiştirmemle başladı bütün hikaye sonra bacaklarımdan ılık ılık süzüldüğünü görünce dedim tamam suyum geliyor ama çok erken prematüre doğacak hemen doktoruma suyun resmini attım hastaneye gel dedi 1.5 cm açıklığım varmış doğum başlamış meğerse çok ağrılı bir süreçti resmen allaha yalvardım uyuyayım azıcık yoksa nefessiz kalmaktan mahvolucam sancılar çok keskindi ve belim resmen bedenimden ayrılıp geri geliyordu sabah dayanamayıp beni sezaryene alın dedim nolur ama bildiğiniz ayaklarına kapanacaktım dayanamıyordum artık ameliyathaneye aldılar beni 9 cm açıklığım varmış meğer doktor beni kandırmış bu açıklıkla seni sezaryene almam azıcık dayanacaksın dedi çok seviyorum kendisini o yüzden istediğini yapmakta özgürdü benim için maaaalesef doğum ekibin unutamayacağı bir kişilik oldum ameliyathanede hemşirelerin kaşlarına kadar laf söylemişim o acıyla bile yine dedikodu yapmaya çalışıyordum 😀 en son doktor bırak boş yapmayı nefessiz kalacak kocaman insansın dedi rencide etti beni azıcık 😀 doğru dürüst 4 5 ıkınmada küçük balığım kaydı çıktı eşinin çıkmasıda bi o kadar sıkıntılıydı 3 dikişim var içerde çok yırtığım varmış düzgün ıkınamamaktan kızım 2800 50 cm doğdu şükürler olsun 2 3 gün kuvözde kalacak o kadar bir kerecik görebildim siz siz olun 30. Haftada her eşyasını yıkayın ben çok hazırlıksız yakalandımm daha gelmez diye sancılara göğüs gerin müsaitseniz normal doğuma doktorunuza güvenin evet çok ağır bir ağrı ama sonrası normal hayat sakin kalın ve nefes egzersizi yapın kesinlikle çok önemli erken dua edin bana 2 3 gün sonra sapa sağlam kucağıma alayım kızımı 😍