Nesizade05 bende 29. Hafta içerisindeyim canım 5 aylık hamile gibisin hiç karnın yok diyip duruyorlar.Ben halimden memnunum valla.En azından şuanda rahat hareket edebiliyorum kendi işimi kendim görebiliyorum, dolayısıyla karnım çok büyümez ise çatlak patlağımda çok olmaz 😁 Karnın küçük olsa bir dert olmasa başka dert.Herkesin herşeye söyleyecek lafı sözü var canım.O yüzden hiiiiç takma.İnsanlar şu en güzel dönemlerimizde can sıkmaya bayılıyorlar nedense.🤷🏻♀️