Betulsna Denizz2112 Ben bol bol limon dilimleyip yiyordum cnm valla o zmnlara çok şükür 16.haftadan sonra bitti bulantım şimdi 21+1 olduk. Umarım uzun sürmez bulantıların. Seni çok iyi anlıyorum. Aç kalma, aç kalmakta bulantı yapıyor.
Denizz2112 ilayy bi yerde öyle okumuştum bulantıyi hafifletir diye ondan içiyorum Gebelikten önce de alışkanlık haline getirmişim her gece uyumadan içiyorum
ilayy Denizz2112 aliskanlik haline getirmen çok güzel mide agrisina ilik süt iyi geliyor bulantiyi bilmiyorum bir yerde okuduysan dogru olabilir ben her ictigimde daha da kusuyorum 😕