Ranahes Ayıma giricem bir haftadır bulantılarım geçti cok şükür, prilam ismindeki ilacı kullandım, sadece iki gün kullandım üçüncü gün denemek istedim kendiliğinden geçermi acaba diye ve sonunda geçtiğini farkettim, inşallah zamanla geçer canım
Zeyzeyka [silindi] bende çok çektim hatta geçen hafta safra kusmaktan boğazım şişti ve kapandı tükürüğümü bile yutamıyordum, istifra başlığı görünce tutamıyorum kendimi 😃
Svlyery [silindi] mide yanman da var galiba senin ben suan oyleyim mide yağmalarım oluyor yemek borum sanki yaniyor boğazıma birsey takılmış kalmıs gibi. Bulantilarin için doktorun ilac falan verdi mi
[silindi] Svlyery verdi ama onlarıda kustum evet ya bende o yanmayı ilk defa yaşadım onasıl bir şey gerçekten çok kötü ya 😔