Kızlar selam,
11+4’lük hamileyim. Bulantılı, kusmalı, sancılı bir dönem geçiriyorum maalesef, kanamam olmadı sadece rahimde minör kanama var ve progestan kullanıyorum. İki gün önce de baygınlık geçirdiğim için serum aldım, iğne oldum vs. Doktor da normalde uyku ilacı olan ancak içindeki bir maddeden dolayı bulantıyı kesen Unisom’u verdi. Bulantılarım baya bir kesildi ama içim rahat değil sizce ilacı bırakmalı mıyım? Kullanan var mı? 12 hafta olmadan ilaç kullanmak ne kadar doğru emin değilim ama öteki türlü de çok zorlanıyorum özellikle işyerinde. Yardım rica ediyorumm 🙂