Merhaba kızlar, 31+0 ız bugün.. düne kadar bayağı netti hareketleri eli ayağı gibi çok net hissediyordum tepki veriyordu. Dünden beri çok hareket etmiyor. Sizde durumlar nasıl ? Hani belki uyuyordur ama düne kadar daha sertti hareketleri gece tuvalete kalksam bile kıpır kıpırdı😣 şimdi hiç yok acaba normal mi? Sizde de oluyor mu? Korkmalı mıyım😟 çeşit çeşit hikayeler okuyunca korkuyorum😞