Hepimiz çocuğumuz için en iyisini istiyoruz. Yazıyoruz en iyi şampuan ne en iyi bebek arabası önerisi kaç zıbın takımı olsun 3 boyutlu en iyisi hangisi en iyi doktor kim gibi gibi. Hepimiz içimizde atan küçük kalbin en iyi şeylere sahip olmasını istiyoruz. Biz anneyiz haklıyız yavrumuz rahat etsin en güzeli onun olsun diyoruz. Ben de hep öyle dedim. Burda sordum danıştım sizlere. 14 şubatta ani tansiyon yükselmesi ile doğum yaptım ve herşeyi normal olan çocuğumda hemanjiom adı verilen bir rahatsızlık çıktı. O an nedir bu bilmediğimize içimiz kan ağladı. Hamdolsun ki birçok çocuktq vağrolan hatta tedavi gerektirmeden geçen 9 yaşında komple vücuttan giden bir şeymiş. Tabi artık tedavisi de var. O yüzden dilerim cümlemizin yavrusu sağlıkla doğsun ve sağlıkla büyüsün. Hiçbir şeyi kafaya takmayın. Ne zaman ki oğlumu çapaya hastanelere taşımaya başladım o an anladım halimize hamdolsun. Allah bir avazda kurtarsın sizleri arkadaşlar.